Τρίτη

CONFLICT: ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ, ΑΛΛΑΓΕΣ, ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ


Παρακάτω θα παραθέσουμε τις αλλαγές και τις προσθήκες του φετινού Conflict, οι οποίες θα περάσουν και στον κανονισμό


1) Μεταφερόμενες paintballsΙσχύει ότι και πριν: 400 για τους 3 τυφεκιοφόρους και από 1000 για τους 2 πολυβολητές. ΠΡΟΣΟΧΗ:
  • Ο αριθμός αφορά το σύνολο των μεταφερόμενων paintballs: στον γεμιστήρα του marker, στον γεμιστήρα εφεδρικού marker ή πιστολιού, σε θήκες πάνω στον παίκτη. Όχι μόνο τις μεταφερόμενες από τον παίκτη paintballs σε pod
  • Ποινές: 30 πόντοι ποινής στην ομάδα, για κάθε παίκτη που θα παραβεί τον κανονισμό και γίνει αντιληπτός σε έλεγχο πριν την έναρξη του παιχνιδιού
  • Οι επιπλέον paintballs θα παραδίδονται στον διαιτητή


2) Ταχύτητα markerΣε χρονομέτρηση που θα γίνεται πριν, κατά ή μετά την λήξη του παιχνιδιού, σε περίπτωση παράβασης ισχύουν οι παρακάτω ποινές:
  • χρονομέτρηση από 300-310fps
  • παίκτης εκτός (dead)
  • -10 πόντους στην ομάδα
  • χρονομέτρηση από 311-325fps
  • παίκτης εκτός (dead)
  • for 1 (επιπλέον παίκτης εκτός)
  • -20 πόντους στην ομάδα
  • χρονομέτρηση πάνω από 325fps
  • παίκτης εκτός (dead)
  • for 1 (επιπλέον 3 παίκτες εκτός)
  • -60 πόντους στην ομάδα


3) Εργαλεία ρύθμισης ταχύτητας, και ρύθμιση ταχύτητας. Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά και χρήση εργαλείων ρύθμισης της ταχύτητας του marker, όπως και οποιαδήποτε επέμβαση σε αυτό πέραν του καθαρισμού της κάνης ή/και την έναρξης ή παύσης της λειτουργίας του. Η διοργάνωση θα έχει ειδικό chrono station με σειρές Allen οπότε απαγορεύεται η μεταφορά κάθε είδους εργαλείου από παίκτη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Παίκτης που θα επεμβαίνει στο marker του εκτός του καθαρίσματος της κάνης ή/και την έναρξης ή παύσης της λειτουργίας σου, θα:
  • βγαίνει εκτός (dead)
  • for 1 (επιπλέον 1 παίκτης εκτός)
  •  -20 πόντους για την ομάδα

4) Ενδοεπικοινωνίες. Η Ενδοεπικοινωνία ανάμεσα στους παίκτες της ομάδας επιτρέπεται. Απαγορεύεται οποιαδήποτε ενδοεπικοινωνία μεταξύ παικτών της ομάδας, και ατόμου εκτός πίστας ή dead παίκτη της ομάδας  . ΠΡΟΣΟΧΗ: σε περίπτωση παράβασης του παραπάνω, η ομάδα τιμωρείται με Disqualification και  αποχωρεί από το τουρνουά, μηδενιζόμενη σε όλα τα παιχνίδια που συμμετείχε έως εκείνη την στιγμή

5) Ενημέρωση / Επίλυση αποριών / Captains MeetingΈνας παράγοντας που σχεδόν σε όλα τα τουρνουά καθυστερούσε την έναρξη, ήταν η ενημέρωση των Αρχηγών η οποία κρατούσε αρκετή ώρα πριν την έναρξη των παιχνιδιών. Η διαδικασία πλέον αλλάζει ως προς το εξής:
  • Όλες οι απορίες/παρατηρήσεις/διευκρινήσεις επί του παιχνιδιού όπως αυτό θα έχει ανακοινωθεί, θα πρέπει να γίνονται έως το απόγευμα του Σαββάτου πριν το τουρνουά, ώστε  είτε να δοθεί απάντηση, είτε αν συντρέχει λόγος, να αναπροσαρμοστεί το παιχνίδι και να υπάρξει και η ανάλογη ενημέρωση προς όλους τους συμμετέχοντες
  • Επειδή είναι λογικό να δημιουργηθούν απορίες όταν οι ομάδες δουν τον χώρο και πως αλληλοεπιδρά με τις ιδιαιτερότητες του σεναρίου, αυτό θα πρέπει να έχει γίνει έως τις 8:30 της ημέρας του τουρνουά. 
  • Η συγκέντρωση των Αρχηγών θα γίνεται στις 8:30 όπου εάν έχουν δημιουργηθεί εκ νέου απορίες, θα επιλύονται άμεσα, αλλιώς θα δίνονται τυχόν οδηγίες ώστε οι Αρχηγοί να επιστρέφουν στις ομάδες του και να ετοιμάζονται για την έναρξη του τουρνουά στην ώρα του.


6) Αριθμός και τύπος τουρνουά. Για την τρέχουσα περίοδο θα διεξαχθούν 6 τουρνουά. Από αυτά ένα θα είναι οι δοκιμασίες (Conflict Commando), ένα εντός urban tactical πίστας, και τα υπόλοιπα σε σεναριακούς χώρους, μια που κάθε τουρνουά θα περιέχει λιγότερα ή περισσότερα σεναριακά στοιχεία.

7) Συμπεριφορά ομάδων στο Players Area Ανεξαρτήτως εάν το τουρνουά θα γίνεται εντός ή εκτός οργανωμένου χώρου, οι ομάδες παρακαλούνται να ζητούν από την διοργάνωση (κυρίως όταν τα τουρνουά είναι εκτός οργανωμένων χώρων) σακούλες απορριμμάτων. Επίσης θα γίνει ενημέρωση για τον τρόπο με τον οποίο θα ανοίγονται τα κουτιά από τις μπίλιες μετά που αδειάσουν, ώστε να καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο

8) Αριθμός παικτών ομάδων. Μετά από πρόταση ομάδων, εξετάστηκε η αύξηση των παικτών των ομάδων κατά 1 παίκτη. Το CONFLICT ξεκίνησε ως 5-man, έγινε 6-man για λόγους μεγαλύτερης τακτικής εξομοίωσης, αλλά γύρισε σε 5-man όταν έγινε αντιληπτό ότι οι συνθήκες που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα με την κρίση  δυσκόλευαν ακόμα και για 1 παίκτη την συμμετοχή ομάδων, πόσο περισσότερο αυτών που επέλεγαν να συμμετάσχουν ακόμα και με λιγότερο παίκτη. 

Μετά από μελέτη αποφασίσθηκε ότι το CONFLICT θα παραμείνει 5-man και για την φετινή περίοδο, αλλά ορισμένα τουρνουά θα απαιτούν 6ο παίκτη. Σε αυτή την περίπτωση εάν κάποια ομάδα δεν θα έχει την δυνατότητα να συμπληρώσει, η Διοργάνωση θα καλύπτει την θέση με την καλύτερη δυνατή πρόταση παίκτη.

9) BlindshootingΜετά από εκτεταμένες επαφές με υπευθύνους αντίστοιχων διοργανώσεων παγκοσμίως, αποφασίσθηκε μια διαφοροποίηση της κατάστασης που ίσχυε. Υπενθυμίζουμε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερη μνεία στο Blindshooting στον κανονισμό, μια που δεν αναφέρεται σε κανέναν  κανονισμό πρωταθλημάτων, αλλά μόνο πεδίων με rental παίκτες.  Εντούτοις, για να για κάνουμε πιο εύκολη την μετάβαση σε έναν πιο απαιτητικό τρόπο παιχνιδιού, αποφασίσθηκε η παρακάτω προσθήκη, η οποία όμως μπορεί να μεταβληθεί στο πιο απόλυτο της κατά την διάρκεια της περιόδου, εάν αποδειχθεί ότι δεν λειτουργεί ορθά:
Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση marker πάνω από ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ επιφάνειες χωρίς να υπάρχει ταυτόχρονη οπτική επαφή του παίκτη με τον στόχο. Επιτρέπεται όμως η «τυφλή» χρήση του marker στις ΚΑΘΕΤΕΣ επιφάνειες (γωνίες κτηρίων-τοίχων) μέχρι το ύψος του κεφαλιού.  

10) Media Στα πλαίσια της δημοσιότητας των event, θα γίνει προσπάθεια για καλύτερη και πληρέστερη κάλυψη των τουρνουά. Ήδη έχει κλείσει η συμφωνία με το τηλεοπτικό κανάλι «STAR Κεντρικής Ελλάδας» για την κάλυψη του Conflict, τόσο με αναφορά στην αθλητική ειδησεογραφία, όσο και για μόνιμη παρουσία video στην υπηρεσία Web TV. Υπενθυμίζουμε ότι το εν λόγω κανάλι βρίσκεται και στο «μπουκέτο» προγραμμάτων του Conn-X TV. Πλέον στα Conflict θα υπάρχει:
  • Φωτογραφική κάλυψη μέσα στα παιχνίδια
  • Οι ομάδες πριν το πρώτο τους παιχνίδι θα φωτογραφίζονται μπροστά από το πανό της διοργάνωσης, κρατώντας φυσικά εάν το επιθυμούν ανάλογα πανό των χορηγών τους
  • Θα υπάρχει παράλληλη βιντεοσκόπηση των παιχνιδιών
  • Μετά το τέλος του τουρνουά, οι αρχηγοί των ομάδων θα αναφέρονται εν τάχη σε videoσυνέντευξη (για περίπου  1 λεπτό), στα του τουρνουά
  • Η απονομή θα βιντεοσκοπείται επίσης
  • Θα δημιουργείται ένα μικτό video αναφοράς μετά από κάθε τουρνουά


11) Τεχνικές λεπτομέρειες εξοπλισμού. Στα πλαίσια της αναβάθμισης του τακτικού τρόπου παιχνιδιού του Conflict, θα ισχύουν οι παρακάτω περιορισμοί ή απαιτήσεις εξοπλισμού
Remote [περίοδος προσαρμογής έως και το 3ο τουρνουά]: Θα πρέπει όλες οι ομάδες να προμηθευτούν remote (σπιράλ) για τα marker τους.   Επειδή σε περίοδο κρίσης δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε ιδιαίτερα κανέναν, όμως από την άλλη επειδή υπάρχει θέμα εξίσωσης του βαθμού δυσκολίας για όλες τις ομάδες, προχωρούμε σε αυτή την προσθήκη. Παρακαλούμε τις ομάδες που δεν έχουν remote και θέλουν να τα προμηθευτούν σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, να επικοινωνήσουν με την Διοργάνωση. Πέραν του 3ου τουρνουά, θα υπάρχει η δυνατότητα ενοικίασης remote με προσυνενόηση
Γιλέκα (combat vest) [περίοδος προσαρμογής έως και το 4ο τουρνουά]: ισχύει το ίδιο με παραπάνω.  Εναλλακτικά  μπορεί να χρησιμοποιηθούν Chest Riggs, συνδιασμός της κλασσικής ζώνης με απλό γιλέκο, κτλ.  Η ιδιαιτερότητα είναι ότι θα απαιτείται η χρήση του σε ορισμένες δοκιμασίες του Conflict Commando. Παρακαλούμε τις ομάδες που δεν έχουν remote και θέλουν να τα προμηθευτούν σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, να επικοινωνήσουν με την Διοργάνωση. Πέραν του 3ου τουρνουά, θα υπάρχει η δυνατότητα ενοικίασης remote με προσυνενόηση

 Τα παραπάνω όπως πιθανώς και κάποιες επιπλέον λεπτομέρειες θα συμπεριληφθούν στην νέα έκδοση του κανονισμού που θα γίνει μέχρι την έναρξη του 1ου τουρνουά της περιόδου