Τρίτη

CONFLICT s06e05 & 06

Οι πληροφορίες διεξαγωγής των 2 τελευταίων τουρνουά της σειράς για την περίοδο 2013-14






  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Κυριακή 15 Ιουνίου 2014
  • ΤΟΠΟΣ: Μεταλλεία Ελευσίνας
  • ΏΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ: Από 0800
  • CAPTAINS MEETING: 0845
  • ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΩΝ 5ου τουρνουά: 0930

  • ΣΕΝΑΡΙΟ 5ου τουρνουά: δύο αντίπαλα περίπολα έχουν αφεθεί σε χώρο όπου γινόταν προσπάθεια να παραχθούν όπλα μαζικής καταστροφής και ο οποίος έχει βομβαρδιστεί, ώστε να ανακτήσουν όσα περισσότερα στοιχεία μπορούν 
  • ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: 6 λεπτά.  
  • ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ: 2 Tech ανά ομάδα
  • ΠΟΝΤΟΙ: 
  • Επιτυχημένο extraction στοιχείου.10 πόντοι (x 6), μέγιστο σύνολο 60 πόντοι 
  • Dead αντίπαλοι: x 4 πόντοι 
  • Live συμπαίκτες: x 4 πόντοι
  • Κατοχή στοιχείου από LIVE παίκτη: x 2 πόντους
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ/ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: 
  • Στον χάρτη φαίνονται τα σημεία που θα ξεκινήσουν οι ομάδες 
  • Τα ίδια σημεία είναι εκεί που οι ομάδες θα αποθέτουν τα στοιχεία
  • Για να μετράνε full πόντους τα στοιχεία, στην λήξη του χρόνου θα πρέπει να είναι στις βάσεις (σηματοδοτεί απομάκρυνση τους με ελικόπτερο)
  • Οι ομάδες μπορούν να "κλέψουν" στοιχεία από τους αντιπάλους\
  • ΜΟΝΟ οι Tech θα μπορούν να μεταφέρουν τα στοιχεία
  • Σε περίπτωση μεταφοράς στοιχείου από μη Tech, θα μηδενίζεται η ομάδα
  • Παίκτης που μεταφέρει στοιχείο και χτυπηθεί, πρέπει να το αφήσει κάτω



  • ====================================================


  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Κυριακή 15 Ιουνίου 2014
  • ΤΟΠΟΣ: Μεταλλεία Ελευσίνας
  • ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΩΝ 5ου τουρνουά: 1230

  • ΣΕΝΑΡΙΟ 6ου τουρνουά: δύο αντίπαλα περίπολα θα πρέπει να τοποθετήσουν ομοιώματα εκρηκτικών (πλαστελίνες) σε 2 (από τους 3) στόχους που υπάρχουν σε δασώδη περιοχή
  • ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: μέγιστος χρόνος, 5 λεπτά. Το παιχνίδι μπορεί να τελειώσει όταν μια ομάδα τοποθετήσει τα ομοιώματα εκρηκτικών (πλαστελίνες) στους 2 στόχους
  • ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ: 1 "Καταστροφέας" ανά ομάδα, ο οποίος μπορεί να κάνει την τοποθέτηση
  • ΠΟΝΤΟΙ: 
  • Επιτυχημένη "καταστροφή" 2 στόχων: 65 πόντοι
  • Επιτυχημένη "καταστροφή" 1 στόχου: 20 πόντοι (μπορεί να έχει από 1 επιτυχία η κάθε ομάδα με την λήξη του χρόνου)
  • Dead αντίπαλοι: x3  πόντοι 
  • Live συμπαίκτες: x 4 πόντοι
  • Κατοχή στοιχείου από LIVE παίκτη: x 2 πόντους
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ/ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: 
  • ΜΟΝΟ οι Tech θα μπορούν να μεταφέρουν και να πραγματοποιήσουν την παγίδευση
  • Σε περίπτωση ολοκλήρωσης της αποστολής από μη "Καταστροφέα", θα μηδενίζεται η ομάδα