Παρασκευή

CONFLICT s07e04 "BROKEN ARROW": ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015
  • ΤΟΠΟΣ: Μεταλλεία Ελευσίνας
  • ΏΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ: Από 0800
  • CAPTAINS MEETING: 0830
  • ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΩΝ: 0915
  • ΣΕΝΑΡΙΟ: Αμερικανικό αεροσκάφος παρακολούθησης και υποκλοπών μετά από μηχανική βλάβη κατέπεσε σε ορεινή περιοχή της Συλβανίας. Οι 3 θωρακισμένες μονάδες αποθήκευσης πληροφοριών έχουν διασπαρεί και στην περιοχή σπεύδουν να ανακτήσουν τις πληροφορίες που περιέχουν μονάδες ειδικών δυνάμεων από διάφορες χώρες
  • Χρόνος παιχνιδιού: 5 λεπτά.
  • ΣΚΟΠΟΣ / ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: 
╚ Οι ομάδες ξεκινάνε από 2 εκ διαμέτρου αντίθετα σημεία. Οι ομάδες θα παίξουν όσο το δυνατόν μοιρασμένο αριθμό παιχνιδιών και από τις 2 πλευρές

╚ Σε κεντρικό σημείο της περιοχής υπάρχουν 3 μεταλλικά κουτιά 

╚ Δύο παίκτες από κάθε ομάδα θα έχουν την ειδικότητα του Tech 

╚ Η κάθε ομάδα θα έχει τρεις (3) φορητούς πομπούς. Θα μπορούν αν μοιράζονται στους 2 Tech με όποιο τρόπο θέλει η κάθε ομάδα

╚ Σκοπός των Tech είναι να τοποθετήσουν από έναν φορητό πομπό σε κάθε Μονάδα Αποθήκευσης και να φροντίσουν να μείνει "συνδεδεμένη" μέχρι την λήξη του χρόνου του παιχνιδιού

╚ Σε περίπτωση που Tech χτυπηθεί θα πρέπει να αφήσει κάτω τον πομπό, ο οποίος μπορεί να ανακτηθεί ΜΟΝΟ από τον άλλο Tch

╚ Εάν ομάδα αποκτήσει πρόσβαση σε Μονάδα Αποθήκευσης που είναι τοποθετημένος αντίπαλος πομπός, μπορεί να τον αποσυνδέσει και να τοποθετήσει τον δικό της. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: για λόγους δικαιότερου ελέγχου του παιχνιδιού α) Πομπούς μπορεί να μεταφέρουν μόνο οι Tech (ενώ σε μια πραγματική περίπτωση θα μπορούσαν να μεταφερθούν από οποιονδήποτε αλλά να χρησιμοποιούνται μόνο από Tech) και β) Αντίπαλος πομπός πρέπει να αποσυνδεθεί και να μείνει δίπλα (ενώ θα μπορούσε να "κλαπεί" σε πραγματικές συνθήκες)

╚ Κατά την λήξη του παιχνιδιού οι εναπομείναντες παίκτες και των δύο ομάδων προσμετρώνται ως Live.


ΠΟΝΤΟΙ  
○ Τοποθετημένος πομπός: 15 π  (x 3)
○ Bonus τοποθέτησης 2 πομπών: +10 π
○ Bonus τοποθέτησης και των 3 πομπών: +20 π
○ Dead Αντίπαλοι (που χτυπήθηκαν εντός παιχνιδιού) ……x 3 π 
○ Live συμπαίκτες (που έχουν κάνει extraction)………………x 4 π 


Ηχητικά σήματα:  1 παρατεταμένο πάτημα κόρνας: Έναρξη παιχνιδιού   ||  3  πατήματα κόρνας (το 3ο παρατεταμένο): Λήξη παιχνιδιού