Πέμπτη

CONFLICT #7: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & REGISTRATION




ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ:
Κυριακή 13 Μαϊου 2012
ΤΟΠΟΣ:
Μεγάλο Δέντρο Field, Αγία Άννα Βοιωτίας (http://www.megalodentro.com/ - φωτογραφίες: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.177881498912493.40123.131444476889529&type=3)

ΩΡΕΣ
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ: από 0800
BRIEFING: 0830
ΕΝΑΡΞΗ ΑΓΩΝΩΝ: 0930

ΣΕΝΑΡΙΟ
Σήμερα. Αντάρτες του FMNL στην Santa Ana (γνωστή από τις επιχειρήσεις εκεί πρινμερικά χρόνια) αποστέλουν φορτίο από τα προϊόντα που παράγουν με μικρό μονοκινητήριο αεροπλάνο με προορισμό τις ΗΠΑ.

Κλιμάκιο της DEA αξιολογώντας πληροφορίες, καταρρίπτει το αεροπλάνο λίγο πριν αυτό εγκαταλείψει τον εναέριο χώρο της Santa Ana. Κατά την πτώση του αεροπλάνου, μέρος του φορτίου σκορπίζεται στην περιοχή.
Οι αντάρτες του FMNL πρέπει να συλλέξουν όσο περισσότερο μπορούν αφού η πίεση από τις επιχειρήσεις της DEA τον τελευταίο καιρό έγινε πιεστική, και πλέον απειλείται η βιωσιμότητα της επένδυσης τους. Όμως και οι διαφθαρμένοι Κυβερνητικοί του Escuadron De La Muerte θέλουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση προς ίδιον όφελος, συλλέγοντας και αυτοί μέρος από το φορτίο για χρηματοδότηση τους.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Χρόνος 8 λεπτά (η λήξη του προσομοιώνει την άφιξη στην περιοχή ισχυρού κλιμακίου της DEA)

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του παιχνιδιού είναι κάθε ομάδα να συλλέξει μεγαλύτερης αξίας από τα επεξεργασμένα προϊόντα που έχουν διασκορπισθεί κατά την πτώση του αεροπλάνου.

Υπάρχουν διαφορετικού τύπου προϊόντα, διαφορετικής αξίας το καθένα, τα οποία θα βρίσκονται σε σφραγισμένα χάρτινα σακουλάκια, ή κουτιά.

Για να προσμετρηθούν οι πόντοι θα πρέπει κατά την λήξη του χρόνου να βρίσκονται στο υπερυψωμένο φυλάκιο. ΠΡΟΣΟΧΗ: α) τα Προϊόντα  μπορούν να κλαπούν από την αντίπαλη ομάδα. β) ΔΕΝ θα υπολογισθούν προϊόντα  που οι παίκτες έχουν πάνω τους κατά την λήξη του χρόνου

GAMEPLAY
Βάση του προγράμματος παιχνιδιού, οι 2 Αρχηγοί του παιχνιδιού που τελείωσε θα παραμένουν στην πίστα ώστε μαζί με τους διαιτητές να επιβλέπουν την τυχαία κατανομή των προϊόντων στον χώρο.

Παίκτης που θα χτυπηθεί αποχωρεί με το χέρι πάνω στο κεφάλι και τοποθετείται πάνω ή ακριβώς κάτω από το υπερυψωμένο φυλάκιο της ομάδας του. Από εκεί μπορεί να συνεχίζει να παίζει ΧΩΡΙΣ όμως να απομακρυνθεί ούτε κατ’ελάχιστο. Δηλαδή μπορεί να αμύνεται μόνο. Εάν χτυπηθεί εκεί, τότε αποχωρεί από το παιχνίδι.
Εάν παίκτης έχει πάρει κάποιο σακουλάκι ή κουτί αλλά χτυπηθεί, μπορεί να το μεταφέρει και τα το αποθέσει στο φυλάκιο (στο οποίο ούτως ή άλλως θα αμυνθεί).

Τα «προϊόντα» θα βρίσκονται μέσα σε χάρτινες σακούλες ή κουτιά,  τα οποίες θα είναι σφραγισμένα με συρραπτικό. Απαγορεύεται να σχιστούν ή να ανοιχθούν. Σε περίπτωση που σακούλα ή κουτί  είναι σχισμένα ή ανοιγμένα  ΔΕΝ θα προσμετρώνται οι πόντοι τους.

1 τουλάχιστον από τα προϊόντα θα είναι παγιδευμένο. Ένας συγκεκριμένος παίκτης από κάθε ομάδα, θα έχει τον ρόλο του Πυροτεχνουργού, και θα είναι ο μόνος ο οποίος θα μπορεί να απενεργοποιήσει την παγίδα. ΣΥΜΒΟΥΛΗ: καλό θα ήταν να είναι ο παίκτης που αγωνίσθηκε στην αντίστοιχη δοκιμασία στο Conflict Commando, μια που θα χρησιμοποιηθεί παγίδα στην οποία διαγωνίσθηκαν οι παίκτες τότε.


ΠΟΝΤΟΙ
«Αλεύρι»………………………………………………2 x 20 π (σύνολο 40)
«Ζάχαρη»……………………………………………..2 x 10 π (σύνολο 20)
«Ρίγανη»……………………………………………...2 x 5 π (σύνολο 10)
«Καραμέλες»………………………………………….2 2,5 π (σύνολο 5)
Dead Αντίπαλοι………………………………………………4π (σύνολο 20π)
Live συμπαίκτες………………………………………………1π (σύνολο 5π)