Τετάρτη

«The Castle» part Ι International MilSim Paintball event

Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΣΙΦΩΝ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ: «The Castle» part Ι

«The Castle» part I
A milsim scenario
by:J.W.


ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ GENIKI BANK: 9800 5479 49-5
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ IBAN: GR83 0150 1060 0000 9800 5479 495
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ e-mail: akonstantin@gmail.com




Teams
1. A.K. WEST POINT PAINTBALL (New York)
2.TACTICAL MILSIM SHADOW (Michigan)
3 PIT BULL
4 DESERT RATS
5
6
7
8
9
10




THE STORY


Το 510μ.Χ. μια ομάδα πειρατών επιτέθηκε και κατέλαβε «το Κάστρο των Σιφών» ύστερα από μεγάλη μάχη που διαδραματίστηκε στο λιμάνι.
Καταλαμβάνοντας την περιοχή για περίπου 100 χρόνια, οι πειρατές μετέφεραν στο κάστρο όλο τον πλούτο τους που είχαν αποκτήσει από τα ταξίδια τους .
Κατά την πάροδο των χρόνων , οι Βοιωτοί , καταλαβαίνοντας το μεγάλο παιχνίδι των πειρατών με τον αμέτρητο πλούτο, εξαγριώθηκαν και προσπάθησαν να λεηλατήσουν το κάστρο πολλές φορές. Οι επιθέσεις τους όμως ήταν όλες ανεπιτυχείς.
Ο αρχηγός των πειρατών , καταλαβαίνοντας ότι οι κάτοικοι της περιοχής είχαν εξαγριωθεί και ετοίμαζαν μεγάλη επίθεση, αποφάσισε να κρύψει το χρυσάφι που υπήρχε μέσα στο κάστρο, σε μία κρύπτη που κανείς δεν ήξερε. Έφτιαξε επίσης, τρεις χάρτες σχεδιάζοντας τον τρόπο που θα μπορούσε να βρει τον θησαυρό.
Τον Οκτώβριο του 610μ.Χ. οι Βοιωτοί μαζί με μια ομάδα φρουρών ετοίμασαν μια μεγάλη μάχη και κατάφεραν να ανακτήσουν τον έλεγχο του Κάστρου, μα δεν κατάφεραν ποτέ να ανακαλύψουν το αμέτρητο χρυσάφι. Οι χάρτες παρέμειναν κρυμμένο μυστικό.
Αυτό το θησαυρό καλείστε να βρείτε εσείς, οι ομάδες του 1ου « ΤΗΕ CASTLE»






Στόχος


Όλες οι ομάδες πρέπει:

- Να συλλέξουν τα στοιχεία από την κάθε μονομαχία και να τα υπερασπιστούν έως το τέλος του χρόνου.
- Να σχηματίσουν με τα στοιχεία που συλλέξαν, τον χάρτη με την περιοχή του θησαυρού
- Να πάρουν το θησαυρό – έπαθλο









Game play



1) Τα στοιχεία θα είναι σε 5 διαφορετικές περιοχές και θα καθοριστούν με κλήρωση πριν την έναρξη του αγώνα.

2) Στο πρώτο σκέλος του αγώνα θα διεξαχθούν 3 μάχες από την κάθε ομάδα.


3) Οι ομάδες για να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον τελικό θα πρέπει να έχουν 3 στοιχεία

4) Σε περίπτωση που στο τέλος του πρώτου σκέλους του παιχνιδιού, μια μόνο ομάδα έχει 3 στοιχεία, οι υπόλοιπες (με 2 στοιχεία) ομάδες, θα παίξουν Death Match και ο νικητής θα περάσει στον τελικό.


5) Αν μετά το πρώτο σκέλος υπάρξει πάνω από μια ομάδα με 3 στοιχεία, τότε ο τελικός διεξάγεται κανονικά













ΟΡΟΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΑ PAINTBALL




Ημερομηνία : 31-10-2010



Ώρα Έναρξης : 9:00 π.μ.


  • Όλες οι ομάδες θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο του riefing 2 ώρες πριν την έναρξη του αγώνα
  • Κάθε ομάδα πρέπει να έχει 10 παίχτες(Αν η ομάδα κρίνει απαραίτητο μπορεί να έχει έως 3 αναπληρωματικούς παίχτες)
  • Απαγορεύεται ο ίδιος παίχτης να είναι δηλωμένος σε δύο ομάδες
  • Το κόστος συμμέτοχης ανέρχεται στο ποσό των 800 ευρώ ανά ομάδα.( Αν η ομάδα δηλώσει συμμετοχή έως 30/9/2010 το κόστος μειώνεται στα 700 ευρώ)
  • Το Event θα έχει τηλεοπτική κάλυψη και θα παρουσιαστεί από Αθλητικές εφημερίδες
  • Οι συμμετοχές των ομάδων δεν θα γίνονται δεκτές την ήμερα διεξαγωγής του αγώνα
  • Όλα τα όπλα πρέπει να είναι ρυθμισμένα έως τα 290 fps. Πριν την έναρξη του αγώνα-και οποιαδήποτε άλλη στιγμή κατά την διάρκεια του αγώνα κριθεί απαραίτητο- θα γίνει μέτρηση των οπλών από τους υπεύθυνους διεξαγωγής του αγώνα. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης παίχτη , αποκλείεται από τον αγώνα όλη η ομάδα.
  • Θα υπάρχει η δυνατότητα παρεύρεσης θεατών με τον ανάλογο προστατευτικό εξοπλισμό
  • Στην τελική μάχη θα υπάρχουν πολλές εκπλήξεις και δώρα.

  • Το έπαθλο του νικητή είναι χρηματικό και ανέρχεται στο ποσό των 2.000 ευρώ και γι’αυτό το λόγο όλες οι ομάδες θα πρέπει να συμμορφωθούν πλήρως με τους όρους διεξαγωγής του αγώνα










ΠΑΡΟΧΕΣ EVENT PAINTBALL



Η οργάνωση προσφέρει τα εξής:

- 4000 μπίλιες δωρεάν σε κάθε ομάδα

- Αέρα 3000psi / 4500 psi / CO2

- Διαιτητές

- Ασθενοφόρο- Εθελοντική ομάδα

- Νερό , Αναψυκτικά, πρωινό σνακ, φαγητό

- Χάρτες αγώνα

- Μεταφορά από και προς το σημείο διεξαγωγής της κάθε μάχης, κατά τη διάρκεια του αγώνα

- Δώρα για όλους

- Κύπελο, χρηματικό έπαθλο και μετάλλια για τους νικητές

- Απονομή αναμνηστικών διπλωμάτων του event σε όλους τους παίχτες



ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
9:00
Εκκίνηση
9:10
Σημείο μάχης
10:00
Τέλος 1ης μάχης – Επιστροφή στην αφετηρία
10:40
Σημείο 2ης μάχης
11:30
Τέλος 2ης μάχης – Επιστροφή στην αφετηρία
12:10
Σημείο 3ης μάχης
13:00
Τέλος 3ης μάχης- Επιστροφή στην αφετηρία
13:20
Φαγητό
15:00
Death Match
16:00
Τελική Μάχη
17:00
Τέλος Μάχης


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ “1STTHECASTLE
1.1 Στο 1ο thecastleevent οι ομάδες θα αγωνίζονται σε μία κοινή κατηγορία

1.2 Η καταληκτική ημερομηνία θα είναι η Πέμπτη μεσημέρι στις 15:00, τρεις ημέρες πριν το event .

1.3.1 Yπάρχει ανώτατος αριθμός ομάδων στο event, αυτός ορίστηκε κατά την ανακοίνωση της έναρξης των δηλώσεων συμμετοχής (10).

1.3.2 Μετά την συμπλήρωση αυτού του αριθμού, οι ομάδες που θα δηλώνουν θα είναι επιλαχούσες σε περίπτωση που μέχρι το βράδυ της Παρασκευής ακυρώσει κάποια από τις ομάδες ή εάν δεν συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός. Σημείωση ότι οι ομάδες αυτές θα πρέπει να έχουν δηλώσει συμμετοχή μέχρι την Πέμπτη.

1.4 Διαδικασία δηλώσεων. Για να είναι έγκυρη μια δήλωση συμμετοχής ομάδας, θα πρέπει:

1.4.1 Ο υπεύθυνος της ομάδας καταθέτει στον τραπεζικό λογαριασμό που θα ανακοινωθεί το ποσό συμμετοχής

1.4.2 Ενημερώνει με e-mail στην διεύθυνση που θα ανακοινωθεί:
α) το όνομα της ομάδας
β) το όνομα του υπευθύνου και το τηλέφωνο του
γ) το κατάστημα της τράπεζας στην οποία έκανε την κατάθεση
δ) με τι είδους paintballs θέλουν να παίξουν (βλέπε παράγραφο #3)
ε) τα ονόματα των παικτών της ομάδας που θα συμμετέχουν στο event.

1.4.3 Σε περίπτωση που η ομάδα δεν συμπληρώνει, και δεν θα λάβει μέρος στο τουρνουά, το ποσό της συμμετοχής επιστρέφετε άμεσα στον καταθέτη

1.4.3 Με τον παραπάνω τρόπο ολοκληρώνεται η δήλωση συμμετοχής της ομάδας, και μετά από αυτό ανακοινώνεται το όνομά της, στα website των χορηγών επικοινωνίας


2. ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΟΜΑΔΑΣ
2.1.1 Στο event παίρνουν μέρος ομάδες των 10 παικτών.

2.1.2 Οι ομάδες μπορούν να έχουν έως 3 αναπληρωματικούς.

2.1.3 Εάν για οποιοδήποτε λόγο την ημέρα του event η ομάδα θελήσει να δανείσει παίκτη σε άλλη ομάδα (βλέπε άρθρο #2.3) αυτό θα πρέπει να γίνει πριν από το πρώτο παιχνίδι, αφού ενημερωθεί η διοργάνωση

2.2 Οι παίκτες των ομάδων δεν μπορούν να αγωνίζονται σε περισσότερες από μία ομάδες

2.3 Κάθε ομάδα θα μπορεί να έχει έναν (1) παίκτη δανεικό από κάποια άλλη ομάδα που αγωνίζεται στο event.

2.4 Κάθε ομάδα μπορεί να δώσει απεριόριστο αριθμό παικτών σε άλλες ομάδες, αρκεί αυτό να μην έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 2.3.



3. ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΙΔΟΣ ΑΓΩΝΩΝ
3.1 Το gameplay έχει ήδη ανακοινωθεί σε προηγούμενο post .

3.2 Του αγώνα θα προηγηθεί συνάντηση των αρχηγών των ομάδων για περαιτέρω οδηγίες, επίλυση αποριών κτλ


4. ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ
4.1 Στο event θα υπάρχει διαιτητικό team 2 διαιτητών σε κάθε μάχη.

4.2 Ο ρόλος των διαιτητών θα είναι:
Α) Έλεγχος hit κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας του παιχνιδιού
Β) Τυχαίους ελέγχους πίεσης marker (fps)
Γ) Καταμέτρηση paintballs που μεταφέρουν οι παίκτες κατά την είσοδο στο παιχνίδι
Δ) Χρονομέτρηση
Ε) Καταγραφή score


5. ΟΡΙΑ ΠΙΣΤΑΣ
5.1 Οι διαστάσεις της πίστας που θα διεξάγονται οι αγώνες, θα είναι σηματοδοτημένη με κόκκινες κορδέλες.

6. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΑΙΚΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ – COMBATMEDIC
6.1 Έγκυρο θεωρείται όταν παίκτης χτυπηθεί από μπίλια η οποία να σκάσει πάνω του, συμπεριλαμβανομένων των ρούχων και εξαρτήσεων Δεν έχει σημασία αν ο παίκτης χτυπήθηκε από αντίπαλο ή από συμπαίκτη.

6.2 Όταν ένας παίκτης χτυπηθεί, πρέπει να βάλει «τάπα» στο marker και να κάτσει κάτω στο σημείο που χτυπήθηκε, και βάζοντας το χέρι πάνω στο κεφάλι να βγει εκτός παιχνιδιού.


6.3 Χρήση Medic. αυτός θα είναι εξοπλισμένος με υλικά από την διοργάνωση και θα μπορεί να επέμβει σε χτυπημένο συμπαίκτη ώστε να τον επαναφέρει στο παιχνίδι. Μέχρι να επέμβει ο Medic ο παίκτης μπορεί μόνο να μιλάει και όχι να χρησιμοποιεί το marker:

o Χτύπημα στο κεφάλι: παίκτης εκτός. Πρέπει αμέσως να τοποθετήσει το χέρι του πάνω στο κεφάλι του και να κατευθυνθεί στον προβλεπόμενο χώρο
o Χτύπημα στο χέρι: ο medic με γάζα δένει το χέρι.
o Χτύπημα στο πόδι: ο medic με γάζα δένει το πόδι.
o Χτύπημα στον κορμό: ο medic με γάζα δένει τη μέση
.
6.4 Ο παίκτης έχει το δικαίωμα να μετακινηθεί έως δύο μέτρα περιμετρικά ώστε να αποκτήσει κάποια κάλυψη αναμένοντας τον Medic. Όντας κάτω μπορεί να καλεί τον Medic της ομάδας του. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει το marker του, αλλά επιτρέπεται να χρησιμοποιεί ασύρματο.

6.5 Εάν όσο ο «τραυματίας» περιμένει τον Medic, πλησιάσει αντίπαλος και τον ακουμπήσει (tag) τότε δεν έχει το δικαίωμα να δεχθεί «πρώτες βοήθειες» και θα πρέπει να κατευθυνθεί εκτός παιχνιδιού

6.6.1 Ο Medic θα πρέπει να πλησιάσει δίπλα στον «τραυματισμένο» παίκτη μέσα σε διάστημα τριών (3) λεπτών.

6.6.2 Ο Medic μπορεί να γιατρέψει τον εαυτό του, εκτός και εάν δεχθεί (2) έγκυρα χτυπήματα, οπότε θα πρέπει να κατευθυνθεί εκτός παιχνιδιού

6.6.3 Ένας παίκτης μπορεί να «γιατρευτεί» μονό 1 φορά σε κάθε σκέλος.

6.6.4 Εάν ο Medic δεν κάνει επαφή με τον «τραυματία» μέσα σε τρία (3) λεπτά, ο παίκτης θεωρείται εκτός παιχνιδιού και πρέπει να κατευθυνθεί εκτός παιχνιδιού

6.6.5 Εάν ένας παίκτης χτυπηθεί από μπίλια, η οποία όμως δεν σκάσει πάνω του, αυτός συνεχίζει να παίζει.


6.7 Εάν σε έναν παίκτη χτυπηθεί το marker, τότε το marker τίθεται εκτός παιχνιδιού. Ο παίκτης πρέπει να τοποθετήσει το κάλυμμα στην κάνη και μπορεί να συνεχίσει να παίζει. Καλό θα είναι να υπάρχει αορτήρας ώστε να μπορεί να αναρτήσει το marker και να συνεχίζει.

6.8.1 Μετά το πέρας του παιχνιδιού οι διαιτητές ελέγχουν τους παίκτες. Εάν κάποιος παίκτης βρεθεί χτυπημένος σε εμφανές σημείο (κεφάλι, εμπρός μέρος σώματος, χέρια, πόδια, σημεία τα οποία ο παίκτης μπορεί να ελέγξει μόνος), μηδενίζεται η ομάδα και χάνει όλα τα στοιχεία.
.
6.8.2 Στην ίδια διαδικασία, εάν ο παίκτης βρεθεί χτυπημένος σε μη εμφανές σημείο του σώματος
(όχι vest κτλ) ο ******αιτητής αποφασίζει εάν θα θεωρήσει το χτύπημα μη εμφανές ή ότι έχριζε check. Στην δεύτερη περίπτωση η ομάδα χάνει τη μαχη.


6.9.1 PlayOn. Σε περίπτωση που χτυπημένος παίκτης δεν αποχωρήσει ή δεν ακολουθήσει την διαδικασία με τον Medic, ενώ έχει δεχθεί εμφανές χτύπημα και γίνει αντιληπτός από διαιτητή, μηδενίζεται η ομάδα, παίρνει όλα τα στοιχεία η αντίπαλη ομάδα και αποβάλλεται ο παίκτης από το event. Σε περίπτωση που ο παίκτης χτυπηθεί στην πλάτη και δεν είναι βέβαιος ότι η μπίλια έσκασε, τότε πρέπει να καλέσει τον διαιτητή για Paint Check και δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει το marker του μέχρι να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος.

6.9.2 "Wiping": σε περίπτωση που χτυπημένος παίκτης δεν αποχωρίσει από τον αγώνα αλλά παραμείνει και σκουπίσει το χτύπημα του, μηδενίζεται η ομάδα, παίρνει όλα τα στοιχεία η αντίπαλη ομάδα και αποβάλλεται ο παίκτης από το event.

6.10 Παίκτης που χτυπήθηκε και αποχωρεί, επιτρέπεται να εγκαταλείψει εξοπλισμό του (marker, painballs, ασύρματο) αρκεί ο ή οι παίκτες που θα τα ανακτήσουν δεν παραβαίνουν τον ανώτατο αριθμό μεταφερόμενων paintballs

6.11 Nonshow. Ομάδα η οποία δεν θα παρουσιαστεί στην έναρξη του παιχνιδιού στην ώρα της, αποβάλλεται από το event χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.

6.12 Για οτιδήποτε θέμα δεν αναφέρεται στον κανονισμό, υπεύθυνος για να αποφανθεί είναι ο Διαιτητής

6.13 Οι αποφάσεις του διαιτητή είναι τελεσίδικες.



7 ΜΑΣΚΕΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑ
7.1 Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι μάσκες πρέπει να φοριούνται συνεχώς από όλους όσοι βρίσκονται στον χώρο παιχνιδιού, και απαγορεύετε να βγουν για οποιοδήποτε λόγο. Η παράβαση αυτού του κανόνα συνιστά αποβολή του παίκτη που πράττει την παράβαση από το event και τον μηδενισμό της ομάδας στη συγκεκριμένη μάχη.

7.2 Όλα τα marker θα πρέπει να είναι ασφαλισμένα με τάπα ασφάλειας ή κάλυμμα κάνης όσο δεν παίζουν μέσα στο παιχνίδι. Σε περίπτωση που παίκτης βγει από τον χώρο παιχνιδιού χωρίς καλυμμένη την κάνη του marker του, θα λαμβάνει ποινή και δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής στην επόμενη μάχη.

7.3 Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των paintball marker είναι τα 290fps

8 ΣΤΟΙΧΕΙΑ
8.1 Στο παιχνίδι αντικείμενο επιτυχίας είναι τα στοιχεία (ή χάρτες), αυτά πρέπει να συλλέξουν οι παίκτες και να τα κρατήσουν στην κατοχή τους έως το τέλος του χρόνου διεξαγωγής της μάχης.

8.2 Τα στοιχεία μπορούν να δοθούν από έναν παίκτη σε άλλο

8.3 Σε περίπτωση που ο παίκτης που μεταφέρει το στοιχείο χτυπηθεί, το αφήνει κάτω στο σημείο όπου χτυπήθηκε και αποχωρεί από τη μαχη.


9 ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
9.1 Οι παίκτες πρέπει να φορούν στολές camo (παραλλαγής).


9.2 Εάν κάποιες ομάδες δεν έχουν κοινή στολή, ή εάν δύο αντίπαλες ομάδες φέρουν ίδιου τύπου στολές, θα χορηγούνται από την διοργάνωση περιβραχιόνια

10 ΕΙΔΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ :
10.1 Παίκτες μπορούν να αλλάζουν τους ειδικούς ρόλους από μαχη σε μαχη, αλλά όχι κατά την διάρκεια του ίδιου παιχνιδιού

10.2 Πολυβολητής: επιτρεπόμενος αλλά προαιρετικός ρόλος στις ομάδες.

10.3 CombatMedic: Ρόλος που απαιτείται.

10.4 Ελεύθερος σκοπευτής: Ρόλος που απαιτείται. Θα φέρει ειδικό περιβραχιόνιο και marker με ειδικές προδιαγραφές.




11 ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
11.1 Οι παίκτες μπορούν να έχουν μαζί τους περισσότερα από ένα marker.

11.2 Τα marker μπορούν να είναι μηχανικά ή ηλεκτρονικά (MIL/SIM) . Τα ηλεκτρονικά marker θα μπορούν να είναι ρυθμισμένα σε οποιοδήποτε firingmode. Όλα τα marker μπορούν φέρουν οποιοδήποτε hopper.

11.3 Οι παίκτες θα μπορούν να έχουν μαζί τους με οποιοδήποτε μέσο μεταφοράς (γεμιστήρα + pod των 100 ή 140) το πολύ 1000paintballs. Οι διαιτητές έχουν το δικαίωμα ελέγχου του μεταφερόμενου αριθμού paintballs.

11.4 Επιτρέπετε η χρήση «Εξωτικού» εξοπλισμού όπως χειροβομβίδες, καπνογόνα και νάρκες ειδικές για paintball.

11.5 Η χρήση χειροβομβίδων ναρκών και καπνογόνων ανέρχεται σε δυο/άτομο/μάχη.

11.6 Επιτρέπονται marker διαμετρήματος paintballs 0,68 , 0,50 και 0,43

11.8 Επιτρέπετε η χρήση ενδοεπικοινωνιών ανάμεσα στην ομάδα

11.9 SNIPERMARKER: το Snipermarker θα πρέπει να έχει την μορφή ενός πραγματικού όπλου sniper, ή τουλάχιστον σταθερό κοντάκι, κάνη 20΄΄και προαιρετικά δίποδο. Εξαίρεση αποτελεί η χρήση του TiberiusT9.1




12.ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ

12.1 Οι αρχηγοί των ομάδων θα πρέπει να υπογράφουν το φύλο αγώνα