Πέμπτη

2007 - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΣΚΟΡΠΙΟ 07" mini scenario games

Στα τέλη του Νοεμβρίου του 2007 το "Δέξον" paintball camp θέλοντας να ικανοποιήσει την επιθυμία της ομάδας rec X-MEN, της οποίας ήταν χορηγός για ένα μονοήμερο σενάριο, ανακοίνωσε ότι  θα επανεμφανιστεί στις εγκαταστάσεις της ΔΕΞΟΝ ο “ΣΚΟΡΠΙΟΣ ’07 


Παρουσιάζουμε τις φωτογραφίες από το event, τις ανακοινώσεις του σεναρίου, καθώς και σχόλια παικτών μετά το παιχνίδι που αναρτήθηκαν στο PBZone


Στο σενάριο αγωνίσθηκαν ομάδες των 6 ατόμων οι οποίες αγωνιζόντουσαν απέναντι στους αμυνόμενος X-Men (μετέπειτα Desert Rats) και κάποιους Poison Templars, με την χρήση των πρωίμων κανονισμών milsim, στους οποίους βασίσθηκαν και οι κανονισμοί του Conflict που μέχρι σήμερα αποτελούν την βάση για τους κανονισμούς στα παιχνίδια Milsim. 



Μετά την καταδρομική επιχείρηση και την νυχτερινή κρούση ο “ΣΚΟΡΠΙΟΣ ‘07” θα έπρεπε να είναι μία αποστολή ρουτίνας για συλλογή πληροφοριών σε εχθρικό έδαφος. Η καταδρομική δύναμη αποτελούμενη από 6 άνδρες, άριστα εκπαιδευμένους και εξοπλισμένους, περιπολώντας πέφτει σε ενέδρα. Προσπαθώντας να απαγκιστρωθεί χάνει την επαφή με ένα μέλος του περιπόλου. Τα μέλη της περιπόλου που κατάφεραν να διαφύγουν κρύβονται στον προκαθορισμένο Π.Χ.Α.. Ενημερώνοντας το αρχηγείο για την αποκοπή ενός εκ των μελών της, η περίπολος αναμένει νέες διαταγές. Οι οποίες αναμένεται να έρθουν την Πέμπτη 01/11/07. Έως τότε η περίπολος πρέπει να φροντίσει να παραμείνει “αόρατη” ...


Κεντρί ( βλ.κέντρο) Σκορπιός ( βλ.περίπολο)
Κεντρί : κεντρί καλεί σκορπιό ,τέλος
Σκορπιός : ..................
Κεντρί : κεντρί καλεί σκορπιό ,τέλος
Σκορπιός : ..................
Κεντρί : λαμβάνει σκορπιός από κεντρί ; ,τέλος
Σκορπιός : σκορπιός λαμβάνει, διαβιβάστε , τέλος
Κεντρί : το κεντρί γνωρίζει την κατάσταση για το χαμένο πόδι του σκορπιού. τέλος
Σκορπιός : αναμένουμε διαταγές, τέλος
Κεντρί : σε ΑΗ ημέρες το πόδι θα βρίσκεται στην τοποθεσία ΔΕΞΟΝ , τέλος
Σκορπιός : ....προβείτε...
Κεντρί : ο σκορπιός πρέπει να πάρει το πόδι και να επιστρέψει στην φωλιά, τέλος
Σκορπιός : ελήφθει, τέλος
Κεντρί : τέλος.


Σύνθεση περιπόλου
·         Περιπολάρχης. Αξιωματικός. Είναι ο φυσικός αρχηγός του περιπόλου, αποφασίζει για τα πάντα και είναι υπεύθυνος να δίνει τις πληροφορίες οι οποίες αφορούν την αποστολή από την διοίκηση στα μέλη της περιπόλου.
·         Διαβιβαστής. Υπαξ. Είναι επιφορτισμένος με τα επικοινωνιακά μέσα. Θα φέρει έναν ασύρματο και θα είναι σε θέση να λαμβάνει και να μεταδίδει-μεταφέρει πληροφορίες από και προς την διοίκηση.
·         Νοσοκόμος. Υπαξ. Είναι καταρτισμένος και επιφορτισμένος, να διαχειριστεί οποιαδήποτε κατάσταση αφορά την υγεία των μελών της περιπόλου.
·         Πολυβολητής. Κ/Δ .Είναι ο φέρων την δύναμη πυρός της περιπόλου και είναι σε θέση να παρέχει πυρά κάλυψης και ανάσχεσης.
·         Καταστροφέας. Υπαξ. Είναι γνώστης της τεχνικής των δολιοφθορών-καταστροφών, και φέρει σύνεργα κατάλληλα για να φέρει σε πέρας την αποστολή του.
·         Κ/Δ .Είναι μέλος της περιπόλου το οποίο έχε επιβαρυνθεί με τον πρόσθετο ρόλο του διαχ/στή πυρομαχικών. Θα διανέμει επιπλέον πυρ/κά στα μέλη της περιπόλου




Σχόλια στο PBZone του Γιώργου «Wisdom» (Paintfull)

Δεν πρόκειται να κάνω μακροσκελές και βαρετό review για το σενάριο. Απλά θα πω τι μου άρεσε και τι δεν μου άρεσε και γιατί.

Ξεκινάω από τα αρνητικά:
·         Ο τρόπος του σεναρίου να παίζει μία μία ομάδα εναντίον των ίδιων αντιπάλων δεν μου άρεσε σαν ιδέα. Έτσι κάθε ομάδα έπαιξε ένα μόνο παιχνίδι, ενώ η "απεικόνιση" που απαρτιζόταν από τους Χ-men και τους Poison Templars έπαιξε όλη την ημέρα συνεχόμενα. Θα προτιμούσα εναλλαγή των ομάδων στους ρόλους για περισσότερα παιχνίδια.
·         Το σενάριο όπως αποδείχτηκε από το αποτέλεσμα ήταν λίγο άδικο υπέρ των αμυνομένων (X-men+Poison Templars) και κατά των επιτιθέμενων. Δεν ήταν αδύνατο να βγει το σενάριο, αλλά ήταν πάρα πολύ δύσκολο και τελικά καμία ομάδα δεν κατάφερε να απελευθερώσει τον αιχμάλωτο. Ακόμα και από άποψης ρεαλισμού να το δει κανείς, σε παρόμοιες επιχειρήσεις 1) ο επιτιθέμενος είναι πιο καλά εξοπλισμένος (elite units) και 2) έχει το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού, αφού ο αμυνόμενος δεν ξέρει αν θα δράσει και πότε θα δράσει. Θα ήταν καλύτερο να ήταν ευνοϊκότεροι οι αριθμητικοί συσχετισμοί ή αλλιώς ρυθμισμένοι οι περιορισμοί paint.
·         Προέκταση των 2 παραπάνω προβλημάτων αποτέλεσε ο άχαρος ρόλος του αιχμαλώτου. Όποιος παίκτης από κάθε ομάδα κληρώθηκε να είναι ο αιχμάλωτος, πολύ απλά δεν έριξε ούτε μία μπίλια. Έπαιξε σε ένα παιχνίδι δεμένος πισθάγκωνα ακούγοντας τη μάχη. Κάτι παρόμοιο ίσχυσε και για το ρόλο του καταστροφέα που ήταν αυτός που θα ελευθέρωνε τον αιχμάλωτο από τα δεσμά του, αλλά τελικά δεν χρειάστηκε.
·         Έπαιξαν πάρα πολλά markers που δεν έχουν καμία σχέση με milsim. Είδα Ego, Shocker, DM, Ion κλπ.
·         Θα περίμενα να δω στο σενάριο και τους Headhunters. Νομίζω ότι η φιλοσοφία του σεναρίου με limited paint κλπ. τους ταίριαζε γάντι.
Τα θετικά τώρα:
·         Τα καπνογόνα, τα δυναμιτάκια και οι paint grenades προσέδιδαν έντονο ρεαλισμό στο σενάριο, ακόμα και αν τα πέταγαν οι κριτές αντί για τους παίκτες. Ειδικά η μυρωδιά μπαρουτιού ήταν κάτι που σε έκανε να νιώθεις σε πραγματικό πεδίο μάχης.
·         Μερικά MilSim markers (π.χ. διπλό marker Sanguinius), οι στολές και ο "ειδικός" εξοπλισμός των poison templars και των Black Aces, τα markers χειρός, ή μερικά συλλεκτικά markers (Stingray Inspector Callaghan) ταίριαζαν πολύ στο χαρακτήρα του σεναρίου.
·         Στο ρεαλισμό συνετέλεσε και το briefing του Αλέξανδρου στην αρχή της ημέρας. Φάνηκε ότι και ο ίδιος το χαιρόταν το σενάριο.
·         Επιτέλους μετά από χρόνια εφαρμόστηκε κανόνας limited paint για να δυσκολέψει λίγο τους trigger happy παίκτες και να χαρούν λίγο οι οπαδοί του one shot one kill που τελευταία τείνουν να αποτελέσουν μουσειακό είδος.
·         Το κόστος για τους παίκτες και λόγω χαμηλών τιμών (5 ευρώ συμμετοχή ανά άτομο, 45 ευρώ η κούτα) αλλά και λόγω περιορισμένης κατανάλωσης paint, ήταν ελάχιστο. Σαφές δείγμα ότι οι διοργανωτές ήθελαν να διασκεδάσει ο κόσμος και όχι να βγάλουν χρήματα.
·         Το κλίμα ήταν πολύ φιλικό.
·         Συμμετείχαν στο σενάριο ως παίκτριες και γυναίκες.
·         Ο Hangman είχε άγχος για την επιτυχία του σεναρίου, αλλά και για το εγχείρημά του με τη γυναικεία ομάδα και συμβουλευόταν όλο τον κόσμο.
Και ένα σχόλιο που δεν μπορώ να μην κάνω. Ξέρετε τι είναι εμείς να διασκεδάζουμε με το σενάριο και δίπλα στην πίστα του Speedball οι κακόμοιροι οι DFT να κάνουν συνεχόμενα drills για προπόνηση υπό τις οδηγίες του iosgal; Πόσο χαίρομαι που είμαι recballer! 


Σχόλια στο PBZone του Γιώργου «Felix» (Black Aces)

Scorpio 

Mονο απο το ονομα (που ηταν "catchy") καταλαβα οτι θα εχει ενδιαφερον

O Σχεδιασμος ηταν πολυ καλος σε ολα βασισμενος παντα στα χαρακτηριστικα και τις δυνατοτητες του πεδιου.

Comments/Ideas/Feedback (χυμα στο κυμα.. J): 

·το αμυνομενο περιπολο θα μπορουσε να ειναι μπρουμμυτα (χωρις να βλεπει την εισοδο) σε καποιο σημειο του πεδιου σε λογικη αποσταση απο το Infiltration Point της επιθεσης και με το ξεκινημα να σηκωνεται ορθιο Φανταστειτε εκπληξη για τους defenders αλλα και τους offenders να σου βγαινει το Defence/Offence Patrol 5 μετρα μπροστα σου....

·Nα ειχαν οι επιτιθεμενοι 2-3 secs χρονο για να μπουν ωστε να δωσει τον επιπλεον ρεαλισμο (απο αυτον που ηδη υπηρχε) στο οτι οι αμυνομενοι (σχεδον παντα κατα την διαρκεια κρουσης απο ΚΔ δυναμη) ειναι "καπως" αιφνιδιασμενοι. 

·Η ιδεα με τις 30 ammo rnds ηταν παρα πολυ καλη (αλλη μια παραμετρος δυσκολιας)

·Η ιδεα οτι παιζουν ολοι εναντιον της απεικονισης μου αρεσε επισης παρα πολυ γιατι:

a) Θυμιζε video game αλλα με τρελό "Artificial" Intelligence...Oλοι ξερουν τι πρεπει να κανουν εναντιον του PC, αλλα ο εχθρος, (αν και παντα ο ιδιος) δεν κινειτο παντα στα ιδια σημεια... και με τον ιδιο τροπο 

b) Ναι η αναμονη ηταν μεγαλη (φανταστειτε οι Black Aces επαιξαν τελευταιοι). Και εμεις "βαριομασταν" περιμενοντας και κουραζομασταν, αλλα και οι αντιπαλοι μας (η απεικονιση) ειχε κουραστει αφου ειχε παιξει 6 games, αλλα και εμεις ειδαμε τους αλλους να παιζουν και μαθαιναμε πως να τους επιτεθουμε, και το "Artificial" Intelligence του "εχθρου" γινοταν πιο σκληρο καθε φορα καθως αυτοι προσαρμοζονταν μεταξυ τους/ με την τακτικη κατασταση και την επιτιθεμενη ομαδα και πετσοκοβαν ολο και περισσοτερο οσο περνουσε η ωρα...

· Οσον αφορα το ζαρι και παλι ειναι θεμα ρεαλισμου. Πολυ θετικο σημειο. Ποτε δεν ξερεις σε ενα περιπολο στην «μαχη» ποιον θα χασεις και ποτε... Αν και δεν ετυχε σε εμενα να μεινω εξω, και «μιλω» εκ του ασφαλους. Εμεις χασαμε νοσοκομο-πακετωθηκαμε και μειναμε στα σημεια μας μεχρι τελικης πτωσεως ανικανοι να κινηθουμε.

Θα μπορουσε βεβαια να υπηρχε και μια παραμετρος να ελευθερωνεται ο hostage με δεμενα χερια απο την φυλακη με τα χερια δεμενα παντα (ο εξοπλισμος του να ηταν αλλου καπου στο πεδιο) οταν οι offenders εκαναν κατι συγκεκριμενο πχ «ετρωγαν» καποιον της αμυνας χωρις βεβαια να ξερουν ποιος ειναι αυτος απο πριν η παταγαν αθελα τους σε καποια «ναρκη». Next time maybe… J βεβαια θα ηθελα επισης να δω και το ζαρι...

· Μου αρεσε επισης οτι οι κριτες σε καποια χρονικα διαστηματα εκαναν το gameplay πιο αληθοφανες με καποια «τεχνητα» μεσα...Ξερουν οι ιδιοι..Σας ευχαριστουμε J

· Η απεικονιση εκανε πολυ σκληρη δουλεια καθως ελιωσαν στο τρεξιμο (X-men-Κρατησαν τρελη αμυνα, Poison Templars –το ιδιο (Obelix-ναι ηταν εκει και μας τιμησε με την παρουσια του, Sanguinius-Τρελο Rate of Fire as always το commando, Θεωδορης-Εκοψε κεφαλια ο Ανθλγος) Καλη δουλεια κυριοι, δεν σας πηρε κανεις το «πακετο» απο τα χερια σας.

· Αρνητικο κομματι η υπαρξη 6 ομαδων, περιμενα περισσοτερες σε κατι τετοιο. Ακομα και ο φιλος ο Ηλιοπουλος ηρθε και το σκεφτοταν αλλα μετα απο λιγο και με λιγη (πολυ λιγη) βοηθεια απο συμπαικτες και αλλες ομαδες....το αποφασισε... J

· Η διοργανωση εδωσε τις τελευταιες «πινελιες» οσον αφορα το game και το εκανε πολυ πιο ενδιαφερον απο κοντα απο οτι στο forum…

· Γενικα, ευχομαι παντα τετοια απο ολους και καλυτερα... που επονται σιγουρα...οσον αφορα το MilSim/Scenario Gaming/Advanced Recball. Αρκει να το θελουμε J

Γενικα δεν πρεπει ποτε να ξεχναμε οτι σε Scenario gaming ο ρεαλισμος βγαινει απο το μυαλο του καθε παικτη/ομαδας/πεδιου/σχεδιαστη. Πρεπει να θελουμε να πιστεψουμε οτι αυτο που κανουμε ειναι Real ετσι ωστε να μας βγαινει και εμεις σαν Players και οι F.O./σχεδιαστες J


PS(1): Για το οτι τα περισσοτερα σημεια γραφονται ως θετικα θα ηθελα να προσθεσω οτι τα παραπανω αποτελουν καθαρα προσωπικη/ομαδικη αποψη και σε καμια περιπτωση δεν υπαρχει link μεταξυ ομαδας και πεδιου (ουτε 1 μπιλια δωρο δεν πηραμε απο το πεδιο αυτο, ισα-ισα μας πηραν και το νοσοκομο και με πετσοκοψε η αμυνα...εμενα προσωπικα J) απλα το scenario αυτο μας αρεσε παρα πολυ.... Μαλλον το ζουμε παραπανω απο οσο πρεπει...

PS(2): Ευχαριστουμε οσους παραβρεθησαν για την παρεα και το καλαμπουρι...(ναι ακομα και την απεικονιση ) α ρε Wiz και παλι εκει αν και «μονος»